کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن Paper از شرکت FiftyThree به طور کامل رایگان شد

Paper_FiftyThree_iPad

اپلیکیشن Paper by FiftyThree برای آیپد یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌هایی است که در اپ استور می‌توانید پیدا کنید. اگر چه از بدو عرضه‌ی این اپلیکیشن دانلود آن بدون هیچ هزینه‌ای ممکن بود، اما دسترسی به هر یک از ابزارهای اضافی آن نظیر Color، Sketch یا Outline تنها پس از انجام خریدهای اضافی و مستقل درون‌اپی انجام می‌شد.

 

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ شرکت FiftyThree تصمیم گرفته است که از امروز این رویه را تغییر دهد. یعنی از این به بعد می‌توانید اپلیکیشن Paper را به رایگان دانلود کرده و به تمامی امکانات آن نیز بدون صرف هیچ هزینه‌ای دست پیدا کنید. حتی این موضوع شامل قابلیت Mixer نیز است که پیش از این برای استفاده از آن نیاز به خرید قلم ۶۰ دلاری اختصاصی این اپلیکیشن و شرکت بود.

 

اولین سوالی که ایجاد می‌شود این است که FiftyThree از این به بعد از کجا کسب درآمد خواهد کرد؟ اینطور که پیداست تصمیم فعلی شرکت تمرکز بر روی قلم استایلوسی است که ماه میلادی گذشته در بخش لوازم جانبی فروشگاه اپل نیز قرار گرفت. قلم این شرکت ملقب به Pencil نیز یکی از محبوب‌ترین قلم‌های شخص ثالث جهت کار با آیپد است. Pencil که از طریق بلوتوث به آیپد متصل می‌شود در حال حاضر در دو مدل ۴۹.۹۵ دلاری و ۵۹.۹۵ دلاری قابل خریداری است.

 

اینطور که از صحبت‌های مدیر عامل FiftyThree در گفت و گو با VentureBeat مشخص شده است، به عقیده‌ی ایشان رایگان‌کردن کامل این اپلیکیشن پای نرم‌افزار و سخت‌افزار این شرکت را به مدارس کشورهای مختلف در سرتاسر جهان خواهد کشید. برای دریافت اپلیکیشن Paper از اپ استور می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25057 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/11/18 تعداد مشاهده: 2158
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر